Znalezienie kuratorów Spotify, którzy chcą umieścić Twoją muzykę, może być wyzwaniem, więc kiedy znajdziesz taką, na pewno nie chcesz ich puścić.
W tym artykule omówimy, dlaczego ulubione playlisty pomogą Ci zbudować osobistą sieć kuratorów i przygotować przyszłe kampanie na sukces.
Czym Są” Ulubione ” I Dlaczego Warto Z Nich Korzystać?
Po uruchomieniu pierwszej kampanii Push Playlist Spotify będziesz mógł odpowiadać na pozytywne recenzje na wiele pomocnych sposobów, w tym dziękować kuratorowi lub dodawać jego playlistę jako ulubioną.
Dlaczego to jest tak ważne?
Ponieważ twoim celem jest uzyskanie jak największej liczby list odtwarzania, ważne jest, aby” Ulubione ” listy odtwarzania, które umieściły Twój utwór wcześniej.
Spowoduje to umieszczenie każdej z” ulubionych ” list odtwarzania na liście, której możesz użyć w dowolnej przyszłej kampanii, aby wybrać, do kogo chcesz wysłać swój następny utwór jako pierwszy.
Biorąc pod uwagę, że kurator wykazał już zainteresowanie Twoją dawną muzyką, prawdopodobnie będzie chciał ponownie umieścić Twoją muzykę, jeśli będzie to podobny klimat.
Jak Dodać Playlistę Jako „Ulubioną”?
Aby to zrobić, wszystko, co musisz zrobić, to ocenić pozytywną recenzję 4-5 gwiazdek i kliknij „Pokaż opcje”.
Następnie zobaczysz 5 opcji, z których jedna to „Dodaj do Ulubionych”.
Po dodaniu listy odtwarzania jako ulubionej możesz rozpocząć tworzenie nowej kampanii.
Konfigurowanie Nowej Kampanii Z Ulubionymi
Podczas nowej konfiguracji kampanii dojdziesz do punktu, w którym możesz przeglądać swoje „ulubione” i indywidualnie wybierać listy odtwarzania, które chcesz kierować.
Po wybraniu „ulubionych”, które chcesz kierować, wystarczy przejrzeć swoje targetowanie/budżet, aby sfinalizować kampanię.
Myśli Końcowe
Podczas gdy większość kampanii prowadzi do dodawania playlist, kierowanie na „ulubione” zwiększa szansę na umieszczenie, a artyści, których widzieliśmy, korzystający z tej funkcji, zwiększyli swoje miejsce docelowe o ponad 200%.
Nie czekaj dłużej, aby to zrobić, zbuduj tę sieć kuratorów już teraz.
Jeśli jeszcze nie prowadziłeś kampanii, skorzystaj z poniższego linku.