Czy pomimo tego iż ulotki bardzo się spopularyzowały, często wręcz nagminnie wręczane, „narzucane” poprzez ludzi którzy je rozdają, to niezmiennie umieją być skuteczną metodą budowania wizerunku? Bez wątpienia! Niezmiernie istotnym aspektem który wpłynie na twoją sprzedaż jest tekst który na niej wypiszemy. Zawartość broszury w głównej mierze przesądzi czy broszura będzie sprzedawała czy nie. Poznaj prawdę jak tworzyć interesujący opis swej oferty oraz dlaczego korzyści są ważniejsze niż zalety.
Skoro studiujesz niniejszy artykuł, to wygląda na to że poszukujesz instrukcji w temacie składania broszury reklamowej. W tym artykule opiszę w jaki sposób ułożyć treść ulotki marketingowej, która działa plus przedstawię najczęściej popełniane błędy przez przedsiębiorców, którzy własnoręcznie bądź z pomocą grafika podejmują się jej projektowania.
Przypuszczam, że tenże artykuł nie tylko pomoże Ci wykreować agitkę reklamową która ofiaruje Ci pożądane korzyści, lecz dodatkowo rozwinie Twoją wiedzę o parę ważnych oraz skutecznych metod sprzedaży, co ułatwi Tobie wybór optymalnej firmy, która ją dla Twojego biznesu przygotuje.
Czym tak rzeczywiście jest „pożyteczna ulotka marketingowa”?
Skoro w owej chwili zakładasz, że praktycznie każda agitka bywa w jakiś sposób funkcjonalna, to masz możliwość mieć całkowitą rację, reklamówki foliowe z nadrukiem też muszą takie być.
Jednak aby zrozumieć, czemu nie każdą broszurę mamy możliwość określić korzystną, posłuże się tu przykładem.
Uznajmy, że agitkę do ręki dostało tysiąc osób, z Twojej oferty zaczerpnęło jakkolwiek raptem 10 osób, toteż Twa broszura osiągnęła 1 procent konwersji (konwersja to ilość zdobytych nabywców, w tymże przykładzie zaprezentowana w procentach).
Co tymczasem zrobi typowy biznesmen w sytuacji, kiedy zamierza zdobyć 10x więcej kontrahentów?
Niewątpliwie wręczy dziesięć razy więcej broszur, ciężko stwierdzić czy faktycznie ilość kontrahentów zwielokrotni się dziesięciokrotnie, może będzie wyższa a może gorsza niż przewidywana. Tymczasem wzmocnienie jej skuteczności zadziała pozytywnie na sprzedaż przy takiej samej liczbie wydanych agitek!
Bynajmniej nie chodzi jednakże w tym eseju o przepowiadanie z fusów. Właściwszym zabiegiem byłoby pomyśleć czy oby taka agitka rzeczywiście efektywnie sprzedaje, czy po prostu poprzez zbieg okoliczności 10 nabywców bezwzględnie czegoś chciało.
Można również pomyśleć, iż na dobrą sprawę każda osoba ignoruje agitki. Nic bardziej fałszywego! Z wykonywanych inspekcji wynika, że agitki bywają niezwykle powszechnie jedynie na szybko czytane poprzez większość adresatów. Nawet w wypadku, kiedy ktoś ją ma plan wyrzucić. Oznacza to wyłącznie jedno, decydując się na przygotowanie ulotki reklamowej jej całokształtem powinieneś sprawić, żeby w dosłownie parę chwil potencjalny klient zainteresował się Twą ofertą.
Bezspornie wykonanie bardzo efektywnej agitki reklamowej nie sprawi, że jeżeli masz kafejkę i człowiek po prostu nie pije kawy, zacznie ją popijać…